söndag 27 september 2009

Dags för utlottning!

Min blogg fyller 1 år! Fattar inte var tiden tar vägen!
Tänkte att vi skulle ha en liten utlottning för att fira 1-årsdagen.
Vad sägs om en snygg tröja från Nümph?
Finns i storlek s-l, vit eller grå, värde 300 kr.


I samarbete med unge by Sweden.

Det enda du behöver göra för att delta är:

Lämna en kommentar här på bloggen och du får 1 st vinstchans, kommenterar du och länkar till din egen blogg får du 2 st vinstchanser. Du måste meddela i din kommentar att du har länkat till inlägget. Du får jättegärna låna bilden. Har du ingen blogg får du gärna vara med och tävla ändå.
Glöm ej ange storlek.
Tävlingen håller på t.o.m nästa söndag den 4/10.
Lycka till!

59 kommentarer:

alvinea sa...

Jag vill så klart vara med och tävla, även om jag aldrig vinner. :-(

Länkar med bild i bloggen!

alvinea sa...

Och jag vill ju ha tröjan själv, så då kanske du anar vilket storlek som gäller... ;-)

Jeanette sa...

Jag vill också vara med, Gör allt för att länka.... har inte fattat det där med bilder i sidorna ännu...HJÄLP!!! Men jag länkar.

Beata sa...

Jag vill vara med och tävla! Länkar ifrån mig!

Anonym sa...

Oj vad roligt, har det redan gått ett 1år?! Grattis grattis Linda!! :)

Retro Elephant sa...

Jag är med och länkar i vänster spalt. Om jag vinner så skulle jag vilja ha en i storlek S.

//Lina

Lena sa...

Verkligen vacker och speciellt tryck. En sån skulle jag vilja ha i storlek small

rino sa...

kul!
jag är med
strl s

fröken Sätterlund ✯ sa...

Grattis på 1-årsdagen :) Passar på att vara med och tävla också! Hinner inte fixa någon länk nu, hör av mig om jag kommer ihåg att göra det senare...

Sköt om dej!
Kram Therese

MITT VITA HUS sa...

grattis på ett års dagen då:)

Cindy sa...

Hallå Linda! Klart man vill vara med och tävla :) Har länkat med bilden i min blogg! Ha det gott! Kram Cindy

martina sa...

jag vill med va med! saknar egen blogg men läser massa bloggar o kan tipsa dom om din sida... =) det måste ju ge pluspoäng! =)
precis som alvinea vill jag ju ha tröjan själv så en större storlek vore ju lämplig... samma som alvinea eller storleken större kanske...
ester o jag följer numer även din blogg... skoj skoj

Anna sa...

Hej Linda!
Jag är gärna med och tävlar. Har länkat till dig i detta inlägg: http://mammaochmissmolly.blogg.se/2009/september/hej-hej-feber.html
samt att jag la till dig i länklistan på min blogg :) Vinner jag önskar jag strl L.
Kram

Anna sa...

Glömde att skriva att jag isåfall vill ha den vitt :)

Mia Stolt sa...

Hej Linda!
Jag är gärna med och tävlar! Superfin tröja. Nümph har ju helt underbara kläder!!!
Skulle jag vinna önskar jag i storlek L.
Kram
Mia Stolt

Inspirera Mera sa...

Grattis till 1-årsdagen!
Jag är gärna med och tävlar, kram Sandra

Marie.S sa...

Hej lilla vän!
rattis på 1 årsdagen och jag vill gärna vara med i utlottningen på den häftiga tröjan, ska försöka länka men matilda får hjälpa mig kram storleken blir den största!

Marie.S sa...

Hej Linda nu länkar jag till min blogg också även denna gång hoppas jag att jag vinner tröjan i strl L grattis på 1 årsdagen kram marie.s

Anita L sa...

såklart jag vill vara med å tävla. Om jag vinner så skulle jag vilja ha tröjan i stl M

miros79[at]hotmail.com

Bobo/Rumba de kransen sa...

Åh, vilken fin tröja. jag är gärna med - och jag länkar från min blogg.

Fangoria sa...

Vill supergärna vinna en så snygg tröja! Om jag vann skulle jag vilja ha stl. L....
Har länkat:

http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2009/09/troja-fran-numph-hos-farmors-lilla.html

Håller tummarna!

h/saltaste bönan sa...

Grattis! oCH vilken fin. Jag vill gärna vara medoch tävlar och länkar från min blogg (kolla i högerkanten).

evamar - tävlingsblogg sa...

Snygg! Klart man vill ha dubbla lotter för en T i stl M:

http://evamar.blogg.se/2009/october/t-shirt-4-oktober.html

Nelly sa...

Jag vill vara med och tävla! :)
Om jag vinner så vill jag ha storlek m :)

Carita sa...

Vad kool den var :) Jag vill gärna vara med!

Länk: http://caritatavlar.blogg.se/2009/october/t-shirt.html

Lilli sa...

Halloj där! åhh,den tröjan ser så där skönt estetiskt ut o det passar ju mig som råkar va estet ;)
I storlek S då ^^


klevmarken_92@hotmail.com

Erika sa...

Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

emma sa...

Den var riktigt snygg! Jag är med och tävlar :)

Lotta sa...

Jag vill vinna! Gärna en strl M =)

Kashaya sa...

Jag är med och har länkat här http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/10/tavla-om-t-shirt_01.html

skulle vilja vinna en stl. M

jessie sa...

Åh Grattis på 1 årsdagen! =) Så snygg tröja du lottar ut! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag vilja vinna tröjan i färgen vit och i storlek S. =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-en-troja-fran-numph.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Tinna sa...

HEJ Linda !
Tack för alla dina gulliga inlägg om vår Kinaresa. Hoppas att allt är bra med dig.
Kram kram från en väldigt trött 2 barnsmor...=)

Heimlaga sa...

Oj, den tröjan skulle mina döttrar gilla! I storlek S.

Anonym sa...

hej jag är super gärna med
och tävlatr om tröjan om jag vinner vill jag ha den istorleken L
i gråt...
min mail:mathildaros@hotmail.com



http://myfashionstory.blogg.se/2009/october/snygg-troja.html#comment

Sallyomuffy sa...

Jag mer än gärna med!
å, vad jag älskar ugglor.
Min favorit djur är uggla,
om jag vann skulle jag vara hur glad som helst.
Grattis på 1.år bloggande!
Ha en bra dag,
Bamse kram från Sallyomuffy

Sallyomuffy sa...

Oj, glömde ange storlek.
Om jag vann skulle jag vilja ha M på min tröja.

Lillan sa...

klart jag deltar. om jag vinner skulle jag vilja ha en vit i stl: S

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/october/t-shirt.html

mail: litenmentuff@live.com

alexandra♥ sa...

grymt snygg t-shirt! vill jättegärna vinna, och om jG Vnn skulle jag vilja ha den i vit och storlek: S vill såååååååååååååå gärna vinna den är sjukt snygg så håller tummarna!

Anonym sa...

Vilken snygg t-shirt! Jag vill väldigt gärna vara med ohc tävla :) Om jag har sån tur att jag vinner hade jag gärna velat ha stl.S.

Ha en trevlig helg!

Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

Tova sa...

Är supergärna med :) skulle behöva lite nya plagg till hösten, har inte shoppat på evigheter känns det som.
Min storlek är medium.
Kramar

Anonym sa...

Hej! Jag vill så gärna delta i denna fina tävling.
Om turen var på min sida så skulle jag önska mig en i storlek S.
Hoppas du får en trevlig helg!
Hälsningar Sandra (santtu_nyberg@hotmail.com)

Anne sa...

Grattis! Tar gärna en lott, tack! Storlek L i vitt.

abackman66 at hotmail.com

julia sa...

jag vill gärna vinna en i strl s, hoppas på tur med bara en vinstchans nu då :)

Egater sa...

Congratulations!
And greetings from Estonia

Isabell sa...

jag är med och tävlar, och en small skulle sitta väldans bra! :)

min email: binggggg@hotmail.com

sandra sa...

fy vad cool tröja! handlar alltid på tråkiga affärer som h&m och gina! Hittar Aldrig coola tröjor :(

http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=02223208

ha en fin fredagskväll! kram sandra sandra-le@live.se

getpalmd sa...

Fin tröja! M är min storlek :-)

mr22ga sa...

Hej! Jag vill självklart vara med även jag och länka rockså vidare på: http://villduvinna.blogg.se/2009/october/t-shirt.html

Skulle jag ha turen med mig vill jag gärna vinna en vit i strl M!

Håller tummarna! Ha det bra så länge!
KRAM MAlin

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar och skulle vilja vinna en i storlek S.

Amanda sa...

jag vill vara med och tävla :) jag har S!

skicka en kommentar på min blogg om jag vinner så kan jag ge dig sen via email min e-postadress!

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar, en grå i stl L vore fint.

Har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-t-shirt.html

info@annakarlsson.se

Dessan sa...

Jag skulle vilja vinna en grå i storlek M :) Kram

min mejladress är; mrsdessan_@hotmail.com

Carro sa...

jag vill vara med i utlottingen :) en storlek medium :)

LustigLinda sa...

Vi älskar allt som har med ugglor att göra i familjen, denna tröjan vill vi bara ha! Har länkat oxå.

Anonym sa...

en sån skulle jag gärna vinna i strl M

kawisen kanelbulle hotmail punkt com

Anna-Carin sa...

Jag vill gärna delta. Hoppas på lite tur....

Välkommen! sa...

hejhej! vill gärna va med och tävla! :)

Linda sa...

Vill gärna vara med och tävla och har länkat i min blogg för en extra chans
http://familjengranberg.blogg.se

hoppas nu på lite extra tur eftersom jag fyller år idag den 4 okt
Linda

Johanna sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!!
:) Mvh Johanna