måndag 5 oktober 2009

GRATTIS GRATTIS!

Nu är tävlingen avslutad och vinnaren är fru Sätterlund!!!!!
Stort grattis Therese!
Har ni inte tittat in på hennes blogg är den väl värd ett besök.



Stort tack till er alla som var med i tävlingen och för alla snälla kommentarer.
Håller med er att det är grymt snyggt tryck på tröjorna. Är det någon som är intresserad av att köpa tröjan så hör av er. Finns fler roliga färger och tryck som jag kan fota och lägga upp här om ni så önskar. Isåfall kostar dem 300:- plus frakt.
Ha det så gott!
Kram Linda

1 kommentar:

Maria sa...

Hej Linda,

shit vad jag missat! Fasen jag hatar att vara ifrån datorn allt för länge.

Jag har inte bara missat din tävling med den fina tischan, jag har även missat dina fina inlägg med altanpiffet.

Vilken härlig soffgrupp! Jättesnyggt. Hur gör du med alla dynor? Du tar väl in dem om kvällen?

Najsigt med bubbel..;) Här bubblas det för fullt nu. Riktigt skönt för träningsvärken och för den söndertrasade... ja du vet. Ja, nog blir det ett inköp av en vadderad sits snart hahaha.

Ha det gott

Kramar Maria