tisdag 1 september 2009

TILL MIN KÄRA MAN!

Jag är jättesugen på en resa, hmmmm hoppas du läser min blogg!





Vi kan starta här det går jättebra!


Sen gör vi en favorit i repris och hoppar på den här!







Detta är från min födelsedag förra året. Det enda som är jobbigt med att åka på de här kryssningarna är att man går upp ett antal kilon, mycket god mat och goda viner!
Fast det är det helt klart värt. MULLIGT ÄR GULLIGT!


























Vad tycker du? Jag är jättesugen!
Kram Kram!

10 kommentarer:

Anna sa...

Du klär dig alltid så snyggt Linda! Är allt lite avis :) Kram

Tinna sa...

WOW vilken semester, ser ju ut som värsta lyxen. Vad vackra ni är på korten. Jag är gärna vikarie i din butik så länge =) fast... hmmm... jag ska ju resa bort ett tag först bara =)
Ha en fin dag !
Kram kram

Anneli sa...

Håller med föregående inlägg - du är alltid så snygg! Inte konstigt att man vill ha alla kläder på Unge by sweden.... vuxen som barn! Härliga semesterbilder...pördigt värre (eller hur var det nu?) KRAAAAM!

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Haha heeelt underbart inlägg! :)

Hoppas han läser. :P

Stor kram

fröken Sätterlund ✯ sa...

Håller tummarna för att mannen läser och du får din semesterresa :) Ser underbart ut!
Ha en trevlig helg!
Kram Therese

Maria sa...

Vilka härliga bilder att titta på så här i regn rusket!Jag blir också sugen på att resa!Kramar!

Cindy sa...

Ser hur härligt ut som helst :)

marie.s sa...

Hej Linda!
Alltså vill han ej följa med dig så ställer jag helt klart upp och följer med dig.....kram marie

Anonym sa...

Från din kära man!

Ja, det var en superbra resa. Men för att inte fasta i samma hjulspår har jag bokat i Medelhavet i stället. Hoppas det blir bra med: Barcelona; Valletta, Malta; Naples (Capri); Rome (Civitavecchia); Florence / Pisa (Livorno); Cannes.

Puss
Magnus

Linda sa...

Blir hur bra som helst!
Mmmmm, mysigt. Längtar!

Kram kram!