fredag 18 september 2009

Håll i er!

Fatta att jag har äntligen blivit färdig att köpa en ny mobil. Har ju bara haft min gamla i typ 7 år!
Man skulle kunna säga att mobiler inte är mitt största intresse. Försäljaren fick kämpa för att hålla masken när jag hala fram den gamla, men han blev ändå lite imponerad eftersom den funkade så bra och hade kvar originalbatteriet. ( Tror det säger mer om mig och mitt mobilanvändande än något annat.) Så nu kära vänner ska jag bli lite bättre på mobil.
Ha en skön helg! Kram!





Min nya mobil. Lär väl ta tre år innan jag har lärt mig den.

2 kommentarer:

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Haha du är inte ensam om att ha en gammal mobil. Min är också 7 år gammal! :P Är också på jakt efer en ny. :) Kram

Marie sa...

Hej min vän!
Anders har en lika dan telefon och han är jättenöjd med den Ha det bra kram Marie