tisdag 10 maj 2011

Invigning, Österslövs bykrog, Yoga, Esprit inköp!

I fredags var det dax för invigning på Brännmästaren.
Det är här som min man och Johan, Martin och Henke kommer att vara i framtiden.
Tack grabbar för en mycket trevlig invigning!
Riktigt NAJS arbetsplats, hö ni!





Efter jobbet i lördags drog jag och Magnus, Tina & Christian, Catta & Daniel till Österslövs bykrog.
Oh my god, det kan jag varmt rekommendera. Vi lagade en tre-rätters middag tillsammans med kocken och JAA, det blev fantastiskt gott om jag själv så blygsamt får säga det!
Vi hade sjukt kul och jag önskar att jag kunde lägga upp lite fler bilder men det var kocken som var fotograf och vi har inte fått bilderna än. Har iallafall bilder från vår meny resten kommer senare. Vill ni göra något annorlunda så boka detta, ni kommer inte ångra er!
Tack underbara vänner för en helt oförglömlig upplevelse!











I söndags när vi kommit hem från Österslöv blev det två olika Yogapass med syrran, kändes bra efter den kalorispäckade trerätters middagen.

Måndag var det åter Köpenhamn med inköp på Esprit så det blir fina kläder till jul.
Avslutade dagen med ett skivstångspass och ett dansa mix pass, så j-a roligt!

Idag tisdag har renoveringen fortsatt i butiken tack vare mina kära föräldrar, tack för all hjälp, ni är guld värda! För er som undrar, vi ska göra vårt bästa att försöka få klart butiken till Tyringedagarna men det kan bli tajt så jag kan inte lova något!
Många kramar!

Inga kommentarer: