torsdag 10 februari 2011

Snurrigt värre!

Denna gången har det varit jobbigt att anpassa sig efter semestern. Jetlagen har varit grym. Jag har fått gå och hålla mig i butiken för det har verkligen snurrat i skallen. Så obehagligt, det gungar hela tiden fast du faktiskt står stilla. Men som sagt nu börjar det ordna upp sig och det får man väl stå ut med när man har fått vara på en härlig semester.

Nu när jag äntligen börjar bli normal (så normal jag kan bli), så tänkte jag köra en rejäl SLUTREA. Finns många fina fynd dock lite utplockat i storlekarna men har man tur så har man.
Nu måste jag göra plats för FÖR ALLA FINA VÅRKLÄDER! Det har redan kommit en hel del som jag har packat upp men det kommer mera så nu ska det bli slutrea.

Kommer mer information under dagen om när och hur!
Ha en fin dag!

Inga kommentarer: