lördag 27 november 2010

Första advent och ett mycket bra julklappstips!

Dagarna bara rullar på. Tänk att vi har första advent imorgon. Känner inte att jag har hunnit med som jag vill där hemma, fast i butiken har jag ju fint och pyntat. Hinner säkert göra lite fint imorgon. Idag ska jag och min man gå till bästa svåger och svägerska och mysa med en chokladbehandling/massage och kanske ett glas vin efteråt på Chiccos med underbara vänner.

Måste göra lite reklam för Joakim och Linda om ni vill ha julklappstips.
Joakim driver ALTER EGO massage & rehab. Han har även vibrationsträning så ni kan jobba bort lite späck inför jul & nyår. Hi hi! Han är enormt duktig, 0733-14 55 24,
www.a-ego.se.
Min fina lilla svägerska Linda som är aukt. hudterapeut och spa-terapeut driver NATURLIGTVIS LINDA, ekologisk hudvård & naturkosmetik 0703-959685.
Hon är en underbar människa som kommer att ta väl hand om er så att ni bara kan njuta.
Perfekta julklappar eller varför inte bara unna er det själva för det tycker jag att ni är värda.

Imorgon är det julskyltning i Tyringe och vi som har butiker har öppet mellan kl 13-16.
Hjärtligt välkomna!
Kramar



1 kommentar:

designofluna sa...

Härligt när julen närmar sig!!
Titta gärna in på min blogg. Jag har en tävling som pågår till den 13 december. Du kan vinna en valfri Lunafigur.
Ha en toppenbra dag!
Kram Malin