onsdag 25 november 2009

JOBBE,JOBBE,JOBBE!

Det är lite mycket just nu så ni får ursäkta min brist på inlägg.
Imorgonkväll har jag extraöppet i butiken , sen måste jag göra fint i skyltfönsterna till julskyltningen, på söndag har butiken öppet, då är det julmarknad.
Blir säkert jättemysigt! Skulle dock vara kul om det blev lite adventsfint hemma bla bla bla........
Ibland hade det varit skönt om man kunde stanna tiden en liten stund, eller hur?

Stor adventskram till er alla!
Stressa inte ihjäl er, hi hi hi.....!

1 kommentar:

The Primetime family sa...

Jobbe... mycket jobbe men va kul nar man har egen butik. Nu ska jag hem till Skane nasta helg men hinner nog inte till Tyringe, hade dock velat titta in i din butik men det far bli en annan gang nar jag har nagra fler dagar i Skane. Lycka till med julrushen! towe.