fredag 10 juli 2009

Oboy, vilket vackert väder.......

I lördags stack vi ner till Malmö för en övernattning samt slappa och mysa lite. Vi gick lite i affärer, åt och drack gott och bara tog det allmänt lugnt. Vädret var strålande i Skåne denna dag oxå.
Igår och idag har det däremot mest regnat och blåst. Jag älskar inte blåst! Igår när jag skulle bära ut mina klädställ utanför butiken, (dem är ganska tunga, så man måste bära med båda händerna) då kommer det en lagom härlig vind som bara lyfter min klänning rätt upp. Kul!!! Man har ju inte direkt någon TONÅRSRÖV!! Så nu har man visat upp sig på Torget i Tyringe. Lär knappast få fler kunder pga det. Gissa om jag hade leggings under klänningen idag???

Jag hoppas ni får en riktigt mysig helg och att vi får tillbaka det fina vädret vi hade förra veckan!
Kram kram!












3 kommentarer:

Blogg by Maliin Stoor sa...

Vilket mys!!

Ha en skön helg!!



Maliin

Jeanette sa...

Ser ut som ni fick en kanon kväll, med mycket god mat och strålande väder...

marie sa...

Synd att jag missade det, det måste ha varit innan jag var inne hos dig va? Roligt att chocka tyringeborna lite....vi hörs kram marie