måndag 2 februari 2009

Långt mellan inläggen!

Det var ju hemskt vad tiden rinner iväg. Får ta och skärpa till mig med mina inlägg.
Helgen har varit rolig men hektisk med fortsatt rea och tjejfest lördagkväll.
Finns det något roligare än tjejfest? Underbara tjejkompisar, vin, lekar, dans och limbo, vad mer behöver man? ( Tjejer ni kan vara lugna, jag lägger inte ut några bilder från i lördags. Det hade dock piggat upp!)
Tack Sara för en mycket lyckad fest.
Lägger upp en bild på vad jag har framför mig. Längesen jag läste en bok, men nu ska det bli ändring på det. Känns som jag är en av de få som inte har läst Stieg Larsson. Kram kram!


1 kommentar:

Maria sa...

Då är vi två som inte läst dem.

Mina böcker ligger här sedan ett år tillbaka och "tittar" undrande på mig varför jag inte orkar läsa dem.

Du har en liten sak hos mig;-)

Kram Maria