tisdag 18 november 2008

Fest!

Så här blev dukningen med våra nya glas. Vi startade festen utomhus med hutt och pepparkaka med mögelost. Allt för att stärka oss (vädret var ej det bästa) inför tipsrundan. Alla var sjukt snygga i sina regnkläder, mössor och långkalsonger. Förrätt ute, tunnbrödsrulle med saltkött och pepparrot plus varm chokladmjölk med massor av rom och vispgrädde. I like!

















Det var mysigt ute men det var ändå skönt att komma in i värmen. Där serverade vi klassikern ärtsoppa med varm punsch. Vi drack allt annat än mjölk. Ville bara verka ordentlig!



Till efterrätt blev det pannkakor, grädde, glass, jordgubbar och körsbär inkokta i mörk rom. Vuxet va? Fler tävlingar och många fler drinkar. Grattis Rebecca och Martin till vinsten, vårda pokalen med kärlek! Kram

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Linda! Tack för ditt avtryck i min blogg:) Tror visst att vi har träffats - ni bodde på samma gata som jag växte upp på, mina föräldrar flyttade från 6:an förra sommaren, minns du? Tror även vi sjöng i samma kör som små, så världen är bra liten!!
Superfint showroom och webbutik ni har, tittar gärna förbi vid tillfälle. Visst kan jag tänka mig att göra ett länkbyte:)

Ha det gott!